ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΕΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ

Οι ειδικοί ενημερώνουν ότι στην εποχή μας λόγω του έντονου άγχους και στρες προκαλούνται σωματικά προβλήματα ακόμα και σε άτομα νεαρής ηλικίας, που προέρχονται από τους γρήγορους ρυθμούς ζωής, την εργασιακή και οικονομική ανασφάλεια, καθώς και άλλων καθημερινών υποχρεώσεων. Ο λόγος για τους μυοσκελετικούς πόνους, που σύμφωνα με έρευνες τα τελευταία χρόνια αυξάνονται, επηρεάζοντας την καθημερινότητα και δίνοντας την εικόνα σοβαρής ασθένειας στο άτομο.

Συνέπειες του στρες:

  • Πόνος στον αυχένα, στη μέση, στους ώμους, στα γόνατα και στην πλάτη
  • Δυσκαμψία του σώματος
  • Αδυναμία ολοκλήρωσης καθημερινών καθηκόντων
  • Κατάθλιψη, χαμηλά επίπεδα αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης

Το στρες και το άγχος λοιπόν, έμμεσα οδηγούν σε έναν απομονωμένο και καθιστικό τρόπο ζωής, ο οποίος επηρεάζει αρνητικά την υγεία. Έχει επιπλοκές στο κυκλοφορικό και μυοσκελετικό σύστημα προκαλώντας ακόμα και παχυσαρκία. Μπορεί να αντιμετωπιστεί όμως με την εισαγωγή απλών δραστηριοτήτων στην καθημερινότητα όπως, περπάτημα, ποδήλατο, κολύμπι, τρέξιμο, ομαδικά σπορ και γυμναστήριο.

Η άσκηση, για τα άτομα που πάσχουν από στρες και άγχος, είναι απαραίτητο να προκαλεί ευχάριστη και θετική αλλαγή στη διάθεση τους και ταυτόχρονα να εστιάζει στα σωματικά τους προβλήματα. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί πιο οργανωμένα και εύστοχα με την προσέγγιση ενός ειδικού της υγείας, ο οποίος θα εφαρμόσει πρόγραμμα θεραπευτικής γυμναστικής που ανταποκρίνεται στην ηλικία και τη φυσική κατάσταση του πάσχοντα. Σκοπός είναι να τον επαναφέρει στην προηγούμενη ή και καλύτερη ακόμα κατάσταση, πριν το έντονο στρες και τον τραυματισμό. Το πρόγραμμα μπορεί να περιλαμβάνει αερόβια άσκηση, μυϊκή ενδυνάμωση, ασκήσεις κινητικότητας και ισορροπίας, τεχνικές χαλάρωσης, καθώς και αναπνευστικές ασκήσεις.

Μερικά οφέλη της άσκησης:

  • Κοινωνικοποίηση του ατόμου
  • Καλύτερη ψυχική διάθεση
  • Διαχείριση στρεσογόνων καταστάσεων
  • Μεγαλύτερη ευκολία στις καθημερινές ανάγκες
  • Αυξημένη παραγωγικότητα και αυτοεκτίμηση
  • Μείωση επιπέδων κατάθλιψης και άγχους
  • Βελτίωση μυϊκής δύναμης
  • Καλύτερη λειτουργία των αρθρώσεων
  • Σωστή στάση σώματος

Η άσκηση λειτουργεί σαν φάρμακο και προσφέρει συνολικά μια καλύτερη ποιότητα ζωής. Πρόσεχε τον εαυτό σου και μη τον αμελείς.

                                                                                             ΠΗΓΗ:

ALTERLIFE Boutique Παλαιό Φάληρο


Διαβάστε επίσης