Διάρκεια
55' λεπτά
Επίπεδο
Μέτριο
Θερμίδες
700

H.I.I.T.

Τύπος Άσκησης:

Aερόβια Προπόνηση

Εξοπλισμός:

Δεν απαιτείται

Μουσική:

Tα πιο νέα και δυνατά κομμάτια.

Περιγραφή

Η Υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση (HIIT) είναι μια ενισχυμένη μορφή διαλειμματικής προπόνησης, όπου εναλλάσσονται περίοδοι μικρής έντονης αερόβιας άσκησης με λιγότερο έντονες περιόδους ανάκαμψης. Είναι μια μορφή καρδιαγγειακής άσκησης.Οι συνήθης συνεδρίες HIIT μπορεί να κυμαίνονται από 4 έως 30 λεπτά. Αυτές οι σύντομες, έντονες προπονήσεις παρέχουν βελτιωμένη αθλητική ικανότητα και φυσική κατάσταση,στοχεύουν στη βελτίωση του μεταβολισμού της γλυκόζης, καθώς και στη καύση του λίπους.

Αποτέλεσμα

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του HIIT είναι ότι μπορείτε να πάρετε τα μέγιστα οφέλη που έχει η άσκηση στην υγεία σας, σε ελάχιστο χρόνο.





Κάντε μια προπόνηση δωρεάν

Δείτε το πρόγραμμα

Σε εσάς που ακόμα το σκέφτεστε ελάτε να προπονηθείτε και να μας γνωρίσετε όποια ημέρα σας εξυπηρετεί, χωρίς κανένα κόστος

Δείτε επίσης

Boxing

Boxing

Περισσότερα

Yoga

Ολιστικό Πρόγραμμα

Περισσότερα

Les Mills BODYPUMB

Πρόγραμμα ενδυνάμωσης

Περισσότερα